Friday 14 October 2011

Munajat SyurgaHati

 "Apabila Allah Sudah Berkehendak, Bagaimana Hendak Aku Menolak"

Allah mengetahui bertapa aku menyayangi dan mencintai dia, mudah-mudahan dia menyayangi aku dan mencintai aku sebagaimana aku menyayanginya dan mencintainya… 

Cinta kerana Allah,
bertemu tidak jemu, berpisah tidak gelisah

Allah juga mengetahui bertapa aku redha dengan ketentuanNya, mudah-mudahan dia bertemu dengan lelaki yang boleh membawan dia ke syurgaNya… moga dia menjadi isteri yang taat kepada suaminya... kekal bahagialah dia dengan suaminya...

Aku juga mengetahui yang Allah sentiasa mendengar doa dan suara hati hambaNya...
"andai dia memang diciptakan untuk aku, mudah-mudahan Allah permudahkan aku membimbing dia ke syurgaNya dan Allah permudahkan aku membimbing zuriat kami ke syurgaNya…"


Pesananku, tempah tempatmu di syurga
Kerana keikhlasan... cinta, kasih dan sayang, aku ingin melamarmu, adakah ada kesudian..
Aku akan sentiasa berdoa kepada Allah untuk menempah syurga untukmu
-elyas-

No comments:

Post a Comment